Web Analytics Made Easy -StatCounter

Drogi Kliencie pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Poniższy FAQ to zbiór najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, dotyczący wielu aspektów współpracy z naszą hurtownią.

Jeżeli nie udało Ci sie znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z opiekunem klienta hurtowego, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

DOSTAWY I PŁATNOŚCI

Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?

Tak, wysyłamy towar za granicę w przypadku wcześniejszego opłacenia zamówienia. Nie wysyłamy towaru za granicę za pobraniem.

W jaki sposób mogę sprawdzić co dzieje się z przesyłką?

W momencie wysyłki przez nas zamówienia, na adres mailowy podany w zamówieniu nasz system automatycznie wysyła wiadomość potwierdzającą nadanie paczki oraz podaje numer listu przewozowego i link do monitorowania przesyłki. .