Drogi Kliencie pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Poniższy FAQ to zbiór najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, dotyczący wielu aspektów współpracy z naszą hurtownią.
Jeżeli nie udało Ci sie znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z opiekunem klienta hurtowego, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Tak, faktury są wysyłane drogą mailową.
Przesyłka jest płatna.
Tak, wysyłamy towar za granicę w przypadku wcześniejszego opłacenia zamówienia. Nie wysyłamy towaru za granicę za pobraniem.
W momencie wysyłki przez nas zamówienia, na adres mailowy podany w zamówieniu nasz system automatycznie wysyła wiadomość potwierdzającą nadanie paczki oraz podaje numer listu przewozowego i link do monitorowania przesyłki. .